TIME TO MOVE
Time to move је водећа кампања Еуродеска кoja информише младе о могућностима за студирање, волонтирање и праксе у иностранству и помаже им да пронађу најпогодније програме за свој лични развој. Сваке године током октобра, кампања окупља стотине омладинских организација и на хиљаде младих широм Европе. Упркос епидемији COVID-19, у току октобра 2020. године, у кампањи је организовано 936 догађаја у чак 28 земаља Европе, од којих је велики број био одржан онлајн. Србија учествује у Time to move кампањи од оснивања националног Еуродеск центр 2019. године.
Међу активностима у оквиру Time to move кампање, заинтересовани млади могу пронаћи неке необавезне сесије попут предавања у школама, културних сесија или информативних штандова на сајмовима, али и неке не тако традиционалне информативне догађаје попут концерата, планинарења, бициклизма, вечери друштвених игара или вечери слем поезије. Међу активностима у 2019. години, Еуродеск је представио Time to move игру картама. Ова забавна и едукативна активност може се спроводити са младима у учионицама или на другим догађајима, а циљ јој је представљање Европе и многих могућности које су доступне у Европи.
Кампања је посебно усмерена на младе људе из руралних средина, који обично немају приступ информацијама за младе, као и на младе незапослене особе и младе који нису у систему образовања и обука, а који би могли да имају користи од искуства мобилности. Циљ Time to move кампање је и да ове групе младих упознају и препознају локалне информативне тачке Еуродеска као места где могу добити смернице, уколико осећају потребу да разговарају о својим плановима и томе како међународни пројекти могу допринети њиховој будућности.
Кампању подржава интернет сајт timetomove.info. Преко ње млади путем интерактивне мапе могу да добију свеобухватне информације о свим регистрованим догађајима у оквиру кампање.
Као додатни подстицај, Еуродеск сваке године организује Time to move такмичење за најбољи дизајн мајице, који се користи у кампањи наредне године. Млади узраста од 13 до 30 година могу да су да такмиче са својим предлогом решења и имају прилику да освоје Interrail карту за путовање возом по Европи. У 2019. години на конкурс је стигло преко 300 пријава, од којих је Еуродеск наградио 8 младих људи.
Пратите Еуродескове канале информисања да бисте били у току са предстојећом кампањом.